viernes, 14 de julio de 2017

Xogo do Cohete lV

Hola a todos de novo! Hoxe continuaremos outro pouco máis con este proxecto e ensinareivos como facer que os teus personaxes choquen co cohete e desaparezan. Tamen vos mostrarei como facer que funcione a puntuación. Entón, empecemos ;)

1ºPaso

Empezamos por agregar un evento e agregar unha condición. Abrirase unha ventá onde terás que ir a Sprite e logo a colisón. Unha vez ahí, o objeto 1 será o cohete e o objeto 2 será a austronauta.
E terías que repetir o paso dúas veces máis cos outros personaxes, o austronauto e o marciano.

2ºPaso

Agora imos saltar un momento coa puntuación, porque nos vai servir para as accións que imos colocar nas casillas da dereita de cada colisión de personaxes, que creaches no paso anterior. Para iso, tes que ir á ventana de gestor de proyecto, ir á Principal, que é a escena que tes creada, clicar co botón dereito do rato encima de Principal e ahí tes que clicar en modifica los valores iniciales. Unha vez ahí, abriráseche unha ventá onde tes que darlle a o signo "+" e cambiar o nome por "Puntos". Por último darlle a Ok, e volver ao apartado de eventos da túa escena.

3ºPaso

A continuación, no apartado de eventos, imos ás casillas da dereita dos eventos creados no 1ºPaso. Ahí agregamos unha acción e abrirase unha ventá, onde terás que ir a Todos los objetos, a posición e clicar en posición Y de un objeto. Unha vez ahí, o objeto será en cada caso o personaxe da casilla da esquerda (austronauta, austronauto, marciano), o signo de modificación vai ser "=" e o valor, 0.

 4ºPaso

Agora no mismo sitio, volvemos a crear outra acción, a que vai servir para que cada personaxe sume unha certa cantidade de puntos. Entón, agregamos unha acción, abrirase unha ventá e ahí, iremos a Variables e a Valor de una variable. Unha vez ahí, a variable será Puntos (Que foi o que fixemos no 2ºPaso) o signo de modificación sería:
-Austronauta/Austronauto: "+"
-Marciano: "-"
E o valor sería:
-Astronauta/Austronauto: 100 (ou a cantidade que queiras).
-Marciano: 150 (ou a cantidade que queiras):


Variable Austronauta/Austronauto:



Variable Marciano:


Con isto, cada vez que colisionase un astronauta contra o cohete, gañarías 100 puntos, en cambio, se colisiona o marciano, perderías 150 puntos.

3ºPaso

Con só o anterior a túa puntuaxe non cambiaría no Texto que escribiches como se indica no primeiro artigo. Entón, para que funcione e cambie, tes que ir ao mismo sitio de evento que nos anteriores pasos, e volver a engadir unha acción. Abrirase unha ventá e terás que ir a Objeto Texto, Modificar Texto, e unha vez ahí, o objeto vai ser VisorPuntos, o signo de modificación será "=" e o Texto, "GlobalVariableString(Puntos).

 Con isto, o personaxes colisionarían contra o cohete sumando puntos ou restando.
Espero que vos sirva de algo. Un saúdo :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario