jueves, 13 de julio de 2017

Xogo do Cohete ll

Hola a todos de novo! Hoxe veño a continuar co meu proxecto e véñovos a explicar a seguinte parte do proxecto.
O que vos vou explicar é como mover o cohete no teu xogo, dun lado a outro. Empecemos logo ;)

1ºPaso

Unha vez postos xa os obxectos, agora vamos mover o noso cohete. O cohete vaise mover a través de eventos que ten a escena.

O primeiro que imos facer é ir ao apartado de Eventos que está xusto ao lado de Escena. Ahí, imos agregar un novo evento. Isto encóntrase na barra superior do programa.
Unha vez feito eso, imos a agregar una condición na primeria casilla. Abrirase unha ventá onde tes que ir a Teclado, logo a tecla presionada e despois escribir a tecla que queres presionar (sempre ten que estar entre comillas, porque poida que non funcione). No meu caso escribín a tecla "a".

Unha vez posta, procedemos a ir para a seguinte casilla. Nela imos agregar a acción que vai ter o cohete ao presionar a tecla escrita anteriormente.
Logo de premer, abrirase unha ventá onde tes que ir a Todos os obxectos, despois a posición e despois a Posición X de un obxecto. Ahí poñeremos que o obxecto vai ser o Cohete, logo poñeremos o signo de modificación que vai ser "-" e despois o valor que vai ser 5. Ponse cinco porque é un valor normal para o tamaño do xogo.
Isto todo servirache para que ao clicar nesa tecla o teu cohete vaia cara a esquerda.

Pero iso só non vai funcionar. Agora hai que crear un sub-evento no teu primeiro Evento, para determinar onde vai estar situado o cohete.
Entón, clicas na opción de sub-evento e na primeira casilla agregas unha condición. Abrirase de novo unha ventá e nela tes que ir a Todos os obxectos, posición, posición X de un obxecto e logo escribes que o obxecto é o Cohete, que o seu signo de modificación vai ser "<" e o seu valor vai ser 0.
A continuación vas para a seguinte casilla, añades unha acción e logo aparecerache outra vez a ventá. Unha vez aberta, tes que ir a Todos os Obxectos, Posición, posición X de un obxecto e logo escribes que o obxecto é o Cohete, que o seu signo de modificación é "=" e que o seu valor é 0.
Con todo isto o teu Cohete xa se tería que mover para a esquerda ao premer o botón "a" do teu teclado.

2ºPaso

Por último hai que facer a outra tecla, que é a tecla para poder mover o teu cohete cara a dereita.

Tes que facer o mismo que a anterior. Novo Evento, agregar condición, Teclado...
E obviamente, tes que cambiar a tecla. E por exemplo púxenlle a letra "d".
Despois de ter eso, imos á casilla da dereita e añadimos unha acción. Abrirase unha ventá e nela, tes que ir a Todos os Obxectos, Posición, posición X de un obxecto e ahí, o obxecto vai ser o Cohete, o signo de modificación vai ser "+" e o valor vai ser 5. O único que cambia só é o signo.

E isto deberíache quedar así:

 E xa estaría. E agora xa podes mover o cohete para os lados.
Espero que vos sirva. Un saúdo :)

Xogo do Cohete l

Hola a todos de novo! Como ben vos dixen no artigo anterior, decidín cambiar de programa e comezar de novo.
O xogo vai tratar sobre un Cohete que ten que conseguir puntos atrapando aos astronautas e escapara dos extraterrestres.
Vouvos explicar como vou creando este xogo para que poidades ver como se manexa este programa.
Hoxe explicarei como se introducen obxectos na escena.

1ºPaso

Para empezar, tes que crear un novo proxecto no GDevelop. Unha vez creado, aparecerache unha ventá onde tes as partes polas que vai estar formado o teu proxecto.


Clicando na opción de principal co botón dereito, aparecerache modificar esta propiedad entre moitas, e ahí poderás cambiarlle a cor á escena.

2ºPaso

Agora, o seguinte que tes que facer é añadir os obxectos, que son estes:





Para añadilos, tes que premer co botón dereito no centro da escena e insertar un novo obxecto. Logo aparecerache unha ventá onde tes que clicar en sprite e despois aparecerache outra ventá onde tes que clicar co botón dereito en imágenes e logo clicar en agregar una imagen de un archivo.
E así vas engadindo todas as imaxes, e logo tes que premer co botón dereito no nome da cada imaxe e renombralo polo nome que ti queiras.

Logo tamén tes que insertar un texto. Para iso, tes que premer co botón dereito, insertar novo obxecto e logo na ventá que che apareza clicar na opción de Texto. Nel escribiremos 0.
Isto serviranos como contador de puntos.



E isto sería como introducir obxectos nunha escena.
Espero que vos sirva. Un saúdo :)

Survival Shooter. Final. Hola GDevelop!

Hola a todos de novo! Como vos dixen no anterior artigo, estaba co programa Unity o cal por desgraza teño que eliminalo de este proxecto e crear un novo, debido a unhas imposibilidades que me achega o Unity. Aínda que estes problemas surxiron moito máis tarde, conseguín facer algo: o lugar onde se encontra o xogo e un pouco dos personaxes. Debido a eses problemas, decidín cambiar de programa. O programa que escollín foi o que vos mostrei en anteriores artigos que é o GDevelop. A continuación deixareivos como se descarga este programa e a ver se hai máis sorte ;)

1ºPaso

Para descargalo tes que ir a este enlace e unha vez nesa páxina clicas en descargar.

Logo tes que indicar o tipo de ordenador para poder descargar o modelo de programa axeitado a este.

Despois tes que gardar o archivo e logo unha vez descargado clicar en Ejecutar.


2ºPaso

Unha vez descargado, agora comezamos coa instalación do programa. Primeiro de todo poñemos o idioma da instalación. No meu caso púxeno en español. Logo xa comeza a instalación.



Logo tes aceptar os términos e clicar na tecla siguinete.

Despois vólveslle a dar a seguinte e a continuación de eso gardas a carpeta do teu programa onde ti desexes, clicando en examinar.

Logo aparéceche a opción de descargar recursos e exemplos para que che sexa máis doado facer o teu videoxogo. Eu dinlle a descargar todo, pero non tendes por que.

Despois de iso, danche a opción de elixir onde queres que se encontre o teu programa e se queres ter un icono de escritorio ou un icono de incio rápido.


E por último xa solo terías que premer en instalar.
E xa tería o teu programa GDevelop descargado e listo para comezar a crear o teu videoxogo.


Listo, esto sería a descarga do programa. Espero que vos sirva. Un saúdo :)

lunes, 3 de julio de 2017

Novo Proxecto II. Survival Shooter

Hola a todos de novo! No artigo anterior díxenvos que iba realizar un novo proxecto que consistía na creación dun xogo co programa Unity. Este xogo chámase Unity e nesta entrada e nas próximas explicareivos como o fun creando.
Hoxe vou empezar por explicarvos o gráficos principais que é lugar onde se sitúa o xogo, cuxo lugar é unha habitación infantil, con xoguetes tirados polo solo e demais cousas. Entón comencemos :)

Paso Nº1:

Para crear este xogo tes que descargar un zip que contén os recursos e ajustes. A páxina dende o descarguei e esta. Xa na páxina tes que clicar no botón verde que pon "Clown or download" e nel aparecerache unha ventana onde tes clicar no botón de "Download ZIP".
Unha vez descargado terás que ter estas carpetas e archivos:

Logo tes que abrir o Unity e abrir os archivos que descargaches anteriormente:


Despois tes que clicar na tecla File e logo clicar en Save Scene as para poder gardar a primeira parte do proxecto como Level 01.

Paso Nº2:

Agora comezamos a crear o noso xogo. Primeiro colocaríamos os muebles. Para iso tes que ir á carpeta Prefabs e arrastrar a opción de environment cara a pestaña de Level 01. Logo na mesma carpeta poñemos as luces, neste caso sería a opción Lights. Isto pódelo poñer ao teu gusto, eu por exemplo cambiei algúns muebles de sitio.

Paso Nº3:

A continuación, colócase unha cámara de fondo para que os teus xogadores poidan desprazarse e disparar. Para iso tes que ir a GameObject, a continuación a 3D Object e colocar un Quad. Unha vez colocado o Quad, cámbiaselle o nome por Floor e a continuación pasas a axustar a posición, a rotación e a escala da cámara como se che indica na seguinte foto:

 Despois de isto, o solo vaiche aparecer blanco e para sacar iso tes que ir Mesh Collider e ahí no dibuxo de ajustes tes que clicar na opción de Remove Companent.


 Por último en Layer tes que ter a opción Floor para así che quede fixado a cámara de fondo.

 Paso Nº4:

Por último, a múscia de fondo. Para introducila tes que crear un novo obxecto na opción de GameObject e clicar en Create Empty. Logo tes que cambiarlle o nome por Background Music.


 A continuación, colocamos o sonido no obxecto. Clicamos en AddComponent, logo en audio e e prememos en Audio Souce.


 Logo en AudioClip clicamos no botón dereito de todo para abrir a pestaña cos sonidos e así poñer o que desexemos. Eu o que puxen foi o de Background Music.



 Por último, sacamos o tick de Play on awake e poñémolo en Loop. Logo cambiamos o volume e poñémolo a 0.101

 E xa teríamos o volume posto.

Pois isto foi o primeiro tutorial. Espero que vos sirva de algo. Un saúdo :)


domingo, 2 de julio de 2017

Novo Proxecto

Hola de novo! Estou a piques de crear un novo proxecto que consiste nun videoxogo. Para iso hoxe vouvos ensinar algúns programas gratuitos que hai e vouvos mostrar como se descarga o que elixín eu.

Programas gratis para crear videoxogos:

 -Stencyl: Programa gratuito para a creación de videoxogos en 2D para desktop, web e dispositivos móviles.

 -GDevelop: Este programa permíteche crear videoxogos sen necesidade de saber programar ou escribir códigos.

 
   

-Scratch: É un programa gratuito e libre de software.




-Game Maker Studio: É un plataforma moi fácil de usar e cunha capacidade de crear videoxogos en pouco tempo.

  

-Construct: Plataforma que che permite crear videoxogos en 2D sen necesidade de ter coñecementos de programación en HTML5.

-Flixel: É unha plataforma programada en ActionScript 3, a cal che permite a creación dunha gran diversidade de videoxogos de forma fácil e sinxela.

 

 -Unity: Este programa permíteche crear videoxogos en 2D e en 3D en máis de vinte e unha plataformas diferentes.




Eu, persoalmente, elixín o último, aunque todos os programas de aquí teñen boa pinta.

Agora vouvos explicar como descarguei este programa no meu pc.
Simplemente tendes que premer aquí e xa vos levaría directamente a páxina onde podedes elixir o modo que queredes descargar. Eu escollín o persoal que é o gratis, aínda que podedes escoller os outros para ter o programa completo.


Logo de premer na opción que queiras clicas en descargar ou conseguir, dependendo do que elixas. Eu vouvos ensinar a opción gratuita.




Logo de premer ahí, daslle a descargar instalador e despois de descargarse aparecerache esta ventana, onde terás que premer o botón de guardar archivo.



 Despois daslle a instalar o programa e tenche que aparecer isto, onde lle tes que dar a Next.

Logo de darlle, aparecerache esta pantalla onde lle tes que dar a que aceptas os términos e despois clicas en Next.



Logo terás que clicar na opción na que aparece 64 bits, porque é a recomendada, e despois a Next.


Despois vaivos aparecer outra pantalla na que xa se vos pon automaticamente as opcións do programa adaptadas ao teu ordenador e simplemente téndeslle que dar a Next.
Despois de iso, apareceravos a opción de elixir onde queres que se che descargue o teu programa.
Selecionádelo e dádeslle a Next.

Despois tendes que aceptar os termos e darlle de novo a Next.



E agora esperar a que se descargue e daslle a Finish e logo daslle a permitir acceso.
E xa terías o teu programa descargado.

Unha vez descargado creas unha cuenta Unity e logo de creala, pos os teus datos no teu programa. Xa posto o teu correo e contrasinal, na lincencia daslle a opción que elixiras, no meu caso puxen Unity persoal. Logo aparéceche un recuadro onde lle tes que dar á última opción e por último darlle a Next e acabar de escribir os teu datos.



E xa poderías comezar creación do teu videoxogo. Espero que vos servira de algo. Un saúdo :)